Zastupování a odměna
Setkání s advokátem
Přistupujeme ke každému z klientů individuálně, s ohledem na jeho potřeby a možnosti.
Poskytujeme naše služby jak jednorázově, v podobě právních rad, analýz či kontrol smluv, tak dlouhodobě spolupracujeme s našimi klienty.
Kontaktujte nás
Ozvete se nám na telefon 773 104 994 nebo odešlete email na adresu kancelar@akhalahija.cz. Je vždy dobré shrnout, o co se jedná. Sjednáme si s Vámi osobní schůzku. Projednáme s Vámi detaily spolupráce, nastíníme možná řešení Vašeho případu.
Způsoby spolupráce
Jednorázová služba bez zastoupení
Do této kategorie služeb řadíme neopakující se jednoduché úkony, ke kterým není třeba podepisovat zmocnění, a často jsou vyřízeny během několika hodin.
Schůzka
Na osobní schůzce se především seznámíme s celou věcí, probereme ji i Vaše konkrétní požadavky. Navrhneme Vám další postup ve věci i podmínky naší spolupráce.
Vyřízení věci
V okamžiku, kdy nám poskytnete všechny potřebné materiály a dokumenty, začneme pracovat na co nejrychlejším vyřízení Vaší věci. Jakmile bude vše hotovo, domluvíme se s Vámi buďto na osobním předání, případně Vám právní službu poskytneme elektronicky. Zaplacením za provedené právní služby a našim poděkováním spolupráce končí.
Dlouhodobé zastupování
Dlouhodobé zastoupení je nezbytné v právních případech složitějších, které vyžadují konstantní vypracovávání dokumentů, jednání s protistranou či na soudech.
Jakmile se dohodneme na podmínkách spolupráce podepíšeme společně Smlouvu o poskytování právních služeb a plnou moc, na základě které Vás budeme zastupovat. Začneme pracovat na případu. Při vedení Vašeho případu budeme komunikovat s protistranou, flexibilně reagovat na výzvy soudu. Během spolupráce budeme kontrolovat průběh řízení a o stavu případu Vás dle pokynů informovat.
Ukončení spolupráce
Dovedli jsme Vás do konečné fáze případu, společně vyhodnotíme naši spolupráci. Zaplacením za provedené právní služby a našim poděkováním spolupráce končí.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Podle zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.) může být na návrh spotřebitele prováděno mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
Smírčí řízení ve věcech spotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem přísluší České advokátní komoře.
Neposkytujeme bezplatné právní poradenství.
Případům věnujeme čas a úsilí, aby byly vyřešeny efektivně a precizně.
Veříme, že pro tento postup budete mít pochopení.
V případě konzultace bez převzetí právního zastoupení se odměna bude pohybovat dle doby poskytování právní pomoci, v případě trvání konzultace do 60 minut se jedná o částku 3.000 Kč + DPH. Odměna i hotové výdaje podléhají DPH v zákonné výši (aktuálně ve výši 21%), a tato daň bude připočítána k odměně.
Odměna je s každým klientem sjednána individuálně s ohledem na charakter, složitost a časovou náročnost případu.
Odměnu lze sjednat jako odměnu časovou, úkonovou, paušální, nebo odměnu z výsledku na věci.